2007. december 25., kedd


FÉLFALKAVEZÉR

Mayer Zsófia Magna Kislány Királylány szerint engem Morzsika
kutya leminősített. Ugyanis Morzsika kutya-a drága-, akivel a profilomon is szerepelek, mivel ő az én kutyám, leginkább Dzsingisz Kánhoz hasonlít: Alfahím. Ugyanis annobéli ős emberünk, nemes Mongol Démonunk, aki mint Isten megtestesüle, olyannyira aktív volt, hogy sokkal nagyobb birodalmat hozott létre, ama láthatónál: még a brittekben is öröklődnek génjei!
Éppen ilyen Morzsika is. Mindenhol ott valának utódai szerteszórva magját hősünk, nem ismerve korbácsát és bilincsét az emberi önkénynek két kilós téglákat húzgál ki az általa kapart kerítés alatti lyukakból, és áttüremkedve rajt, nyomul, nyomul!...De hogy miért megy vele Ribizli is, aki ugye lány?
Vendégségben voltunk kedves édesanyósomnál, ahol elköltvén a karácsonyi ebédet meggyújtottuk a karácsonyfát, és énekeltünk. Elárulom, hogy mi konzumkmarácsonyozók vagyunk, és én egy csodálatos paplanhálózsákot kaptam lila alapn sötétkék csíkokkal, amit ki is próbáltam egy órás pihenésben. Hmmmm! Mintha visszabúttam vón édesanyám ölébe! Feleségem paplant kapa, Zsófika méripoppinst, kisfiam földgömböt-természetesen előző este megkapták a többit nálunk.
Apósom hazaszállíta minket, és két kutyánk ott ugatott a kapu előtt, hogy engedjük be őket. Persze, amint megállt az autó, odaszaladtak hozzánk, farkcsóva, lesunyt fők, pislogás, de én HÜLYE!!!! ráordítottam Morzsikára, az meg persze megsértődött. Miután elsunnyogtak a helyükre, én odaléptem a házukhoz, hogy elbeszélgessek velük, és Morzsika RÁMMORGOTT! Ennyi.
Szentesténk nem oldódott fel, mint a szörp. Bár igyekeztünk, és készültünk rá hetek óta. Szerintem ez a kettőség, konformosságunk és konzumosságunk valamint a valóság iránt való igényünk inkább tesz feszültté minket. Meg természetesen bennünk van életünk minden görcse.
-Nemrég olvastam harminc oldalt Zsófinak A végtelen történetből, amit karácsonyra kapott. Persze filmen látta már, de így az igazi.
Anya és Dönci Pókember most Mirci cicát simizi, miközbe Zsófia fogat mos.- Ja,ami nagyon szép volt, hogy a gyerkőcökkel elmentünk a katolikás templomba, ahol a hittanosok pásztorjátékot adtak elő, nagyon amatör volt és nagyon szép. Majdnem megtértem. Ha nem lennék rózsakresztes, vagy mi, akkor biztos katolikus lennék, de akkor nem lennék kommunista, de inkább..., és mit kaptam karácsonyra! Fellini Országútonját, (Edit feleségemnek a filmje), az Egri Csillgokat, és egy szép kosarat amiben a gnosztikus könyveimet tárolhatom.



Természetesen, amint elcsendesedtek csatolt részeim, meg is néztem. Nem szeretem Fellinit. Nagyszerű rokonlelkem, rózsakeresztes, aki olyan objektum volt a teremtésben, akin keresztül a fény hozzánk áramolhatott. Nekem leginkább a Hold hangja és Ginger és Fred tetszett. De jónéhány filmjét nem láttam, a Fellini-Rómát meg nem tudtam végignézni, mert fáradt voltam. A Satyricon? Húúú!
Mégse szeretem.Csak szeretném szeretni! Én egy gengszter vagyok csak, akit Isten elhívott pókerezni, úgyhogy nekem Fellini túl szép? Nem tudom. Hasonló a Bibliához. Illetve az Újszövetséghez. Csak akkor foghatom fel eredeti szépségüket, ha magam is megírom. Én magam vagyok Jézus. És én magam vagyok az, aki az Evangéliumot megírja, amit meghamisítani nem lehet, hiszen Istentől kaptam. Most is írom.


Szeretem a revizionizmusokat is. Szeretem azt, amikor a vesztesek végül győznek és megint átírják a történelmet, és megint, megint...
Orwell csak felfedezte a Nagy Testvért, nem kitalálta!
Csak emlékeztetőül: a koncentrációs táboroknak különböző kategóriái voltak. Természetesen koncentrációs táborba kerültek a következők: a zsidók, a cigányok, a kommunisták, a liberálisok, a demoktarák, a szociáldemokraták, a kereszténydemokraták(minekután, persze), a különböző szekták, úgymint nazarénusok, jehovisták, baptisták, adventisták, minden destruktív, "nem nemtzetépítő eszme" képviselője, minden "dekadens" művész, valamint a homoszexuálisok, más nemileg eltévelyedettek, valamint a szellemi fogyatékosok, köztük az időskori alzheimer kórban szenvedők, a down kórral születettek, más elme és lelkikórban szenvedők. Az ikrek. A testi fogyatékosok.
Azok a renitens elemek, akik többször követtek el közlekedési kihágást, valamint a piti zsebtolvajok is. E szerint a koncentrációs táboroknak több feladata volt. Az átneveléstől a megsemmisítésig.
Lehetetlen letagadni a jelenlétét az emberi történetben.
Megtörtént.
Hogy ez miért jut eszembe az Isten fényszületésének ünnepén?
Talán mert ott van a lelkem mélyén, maszkjaim között az áldozat.





1 megjegyzés:

Névtelen írta...

ős kelta-indián kommunizmus?! az milyen?!
szépek a képek
és MP3-at
tiltakozom kompromittáló képek engedélyem nélküli közlése ellen le a tönkbodogizmussal!!